Instead Of Finally Releasing Movie, New Trailer for The Hole 3D Released Instead

Chris Massoglia and Nathan Gamble in The Hole (2009) Movie Image

Not to be confused with the British-accented Thora Birch vehicle of 2001, Joe Dante’s The Hole 3D is another tale involving an opening in the ground that causes major psyche-warping trauma on all who encounter it. At least, that’s our best guess based on the first official trailer for the film.

No one’s quite sure when this bad mama jama will be released from Dante’s ninth level of hell (haha, literary reference!), not even Joe D. himself. So, in the meantime, feast your eyes, all ye PG-13 horror lovers.

And try not to piss your pants at the evil talking clown doll.



  • http://www.originalgeekspodcast.com/ Dedpool aka Jiinx

    OKAY WTF was that?
    I want to see it but DAMN WTF WAS THAT??!!

    “You're talking about the little girl that just crawled into the bottomless pit under your house. Yeah! I think we all saw that!” Great line. I love reactions like that. They're alot more real than some of the other reactions people have in films like this. I swear people get to calm sometimes. LoL.

  • http://www.originalgeekspodcast.com/ Dedpool aka Jiinx

    OKAY WTF was that?
    I want to see it but DAMN WTF WAS THAT??!!

    “You're talking about the little girl that just crawled into the bottomless pit under your house. Yeah! I think we all saw that!” Great line. I love reactions like that. They're alot more real than some of the other reactions people have in films like this. I swear people get to calm sometimes. LoL.